MOBILE TEST


Pakiet - Sandomierski Region Winiarski

Na Sandomierszczyźnie od XIII wieku z powodzeniem uprawiano winorośl oraz prowadzono ...

Więcej

Pakiet Biznes

 Z myślą o klientach biznesowych w podróżach służbowych przygotowaliśmy ...

Więcej

Pakiet Boże Narodzenie 2018

Święta Bożego Narodzenia - Wigilia  w Sandomierzu(24.12.2018 - ...

Więcej

Pakiet Chwile we Dwoje

Przygotowaliśmy specjalną ofertę dla Par łączącą w sobie elementy romantycznego ...

Więcej

Pakiet Romantyczny Weekend

To wyjątkowa propozycja dla par pragnących spędzić romantyczne chwile sam na sam w ...

Więcej

Pakiet Sylwester 2018 w Sandomierzu

Sylwester w Hotelu Sarmata to gwarancja udanej zabawy. Koszt pakietu dla 2 os. już od ...

Więcej

Pakiet Wielkanocny

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych przygotowaliśmy specjalne pakiety na pobyt ...

Więcej

Prev Next

Serdecznie zapraszamy od 10.11.2018 do Restauracji Sarmackiej na wysmienite dania z gęsiny. Szeroki wybór potraw z gęsi oraz doskonałe wina regionalne to najlepsza kompozycja na jesienno-zimowe wieczory. 


 Menu Mini Karta Listopad 2018 Mini

 

Dostępne załączniki:
Download this file (Menu Mini Karta Listopad 2018.pdf)Menu Mini Karta Listopad 2018.pdf
Utworzono: 07 listopad 2018

Informacja o danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Gościa jest Euro-Tour Sport & Travel M.M.Tusznio Sp.J. z siedzibą w Sandomierzu, ul. Skłodowskiej 37, 27-600 Sandomierz, NIP 864-000-09-29, zwana dalej „Hotelem”.

 

2. Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a Hotelem umowy o świadczenie usług hotelarskich. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez Hotel. Ponadto, dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w Hotelu. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona Gościa oraz innych osób przebywających na terenie Hotelu lub w jego okolicy.

 

3. W przypadku podania przez Gościa danych osobowych dotyczących preferencji odnośnie pobytu lub realizowanych świadczeń, Hotel może przetwarzać te dane osobowe dla celów poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług lub zapewnia komfortu Gościa bądź realizacji dodatkowych świadczeń na rzecz Gościa. Dotyczy to również przetwarzania danych wrażliwych. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych w tym celu jest usprawiedliwiony interes Hotelu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Hotel dokonał oceny wpływu działań podejmowanych w tym celu na prywatności Gościa. Ocena ta doprowadziła Hotel do konkluzji, że przetwarzanie danych osobowych w ramach usprawiedliwionego interesu nie ingeruje zbytnio w prywatność Gościa, ponieważ taki sposób przetwarzania danych osobowych Gościa ma prowadzić do poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług, co ma przynieść Gościowi korzyści w postaci lepszego zrozumienia potrzeb Gościa. Dlatego też interesy i prywatność Gościa nie zostaną naruszone.

 

4. Dane osobowe Gościa mogą być również przetwarzane w celu prowadzenia badań satysfakcji Gościa w związku ze świadczonymi przez Hotel usługami. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych w tym celu jest usprawiedliwiony interes Hotelu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Hotel dokonał oceny wpływu działań podejmowanych w tym celu na prywatności Gościa. Ocena ta doprowadziła Hotel do konkluzji, że przetwarzanie danych osobowych w ramach usprawiedliwionego interesu nie ingeruje zbytnio w prywatność Gościa, ponieważ taki sposób przetwarzania danych osobowych Gościa ma prowadzić do poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług, co ma przynieść Gościowi korzyści w postaci lepszego zrozumienia potrzeb Gościa. Dlatego też interesy i prywatność Gościa nie zostaną naruszone.

 

5. Hotel informuje, że podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, jak i ustawowym (przy dokumentowaniu sprzedaży dokonanej na rzecz Gościa fakturą VAT). Brak podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy z Hotelem, jak również uniemożliwia wystawienie faktury VAT.

 

6. Hotel informuje, że każdy Gość ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizacji. Każdy Gość ma również prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu odnośnie przetwarzania oraz do usunięcia danych osobowych, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.

 

7. Hotel informuje, że dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych. Natomiast dane osobowe przetwarzane przez monitoring wizyjny będą przechowywane przez okres 10 dni, chyba że z uwagi na szczególne okoliczności (np. wypadek) zapis z monitoringu będzie musiał być przechowywany dłużej, w tym przez czas ewentualnego postępowania prowadzonego na podstawie przepisów ustawy.

 

8. Hotel informuje, że dane osobowe Gościa mogą być ujawniane następującym kategoriom odbiorców:
a.    Firmom księgowym współpracującym z Hotelem,
b.    Kancelariom prawnym współpracującym z Hotelem,
c.    Firmom ubezpieczeniowym współpracującym z Hotelem,
d.    Firmom informatycznym i firmom zapewniających wsparcie i zarządzanie infrastruktury IT Hotelu,
e.    Firmom kurierskim i pocztowym,
f.    Biurom podróży.

 

9. Hotel informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych.

 

10. W przypadku zarezerwowania noclegu w Hotelu za pośrednictwem biura podróży lub portalu rezerwacyjnego, kategorie danych osobowych Gościa przekazane do Hotelu przez te podmioty mogą obejmować w szczególności imię i nazwisko, datę pobytu, adres e-mail, numer telefonu Gościa. O dokładnym źródle, z którego Hotel pozyskał dane osobowe Gościa można uzyskać informacje w Recepcji.

Utworzono: 23 maj 2018

Z dniem 28.04.2017 weszła w życie Uchwała Rady Miasta Sandomierza w sprawie opłaty miejscowej. Nowy podatek dotyczy wszystkich osób przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych na terenie miasta Sandomierz. Opłata wynosi 2,00 zł za każdą rozpoczętą dobę pobytu.

Utworzono: 03 maj 2017

Dnia 24.04.2015r. o godz. 22.19 został przyjęty na nocleg w naszym hotelu 100-tysięczny gość. Była nim jedna z osób z grupy konferencyhno-szkoleniowej przebywającej w naszym hotelu w dniach 24-26.04.2015r. Organizatorem tej konferencji była firma ubezpieczeniowa z Warszawy. 100-tysięczny klient zagościł w naszych progach w przeddzień 6-rocznicy uruchomienia hotelu, co miało miejsce 30.04.2009r.  Liczba 100 000 gości hotelowych nie obejmuje gości, którzy w okresie 30.04.2009r. - 24.04.2015r. nie korzystali u nas z noclegu, lecz byli u nas jako goście na weselach, komuniach, jubileuszach, obiadach rodzinnych czy też spotkaniach służbowych. Wszystkim Państwu serdecznie dziękujemy za wybór naszego hotelu oraz za fakt, iż dzięki temu liczba gości hotelowych z roku na rok rośnie!

Utworzono: 06 czerwiec 2015

Tripadvisor – największa na świecie internetowa witryna turystyczna www.pl.tripadvisor.com ocenia na bieżąco obiekty noclegowe na świecie i w Polsce. W tym rankingu wyjątkowo wysoko od 4 lat plasuje się nasz hotel. W ubiegłym miesiącu został ponownie nagrodzony dyplomem "2014 TRAVELLERS' CHOICE". Kolejny rok jest na I-szym miejscu wśród 11-tu ocenianych hoteli w Sandomierzu i na 2-gim miejscu wśród 50 ocenianych hoteli w województwie świętokrzyskim (bezpośrednio po 5-gwiazdkowym hotelu Odyssey Club Hotel). Z kolei w skali makroregionu Polska Centralna Hotel Sarmata*** znalazł się na 23 miejscu wśród 568 ocenianych hoteli. Wyżej uplasowały się jedynie znane 4- i 5-gwiazdkowe hotele.

 

Utworzono: 31 maj 2015

Od początku lutego b.r. w kolejnych segmentach naszego hotelu instalowana była klimatyzacja. W połowie maja zakończyliśmy już jej montaż we wszystkich pokojach i apartamentach. Czekamy więc na piękną słoneczną wiosnę i lato oraz saharyjskie upały!

Utworzono: 12 luty 2015

Najpiękniejsze arie, duety i sceny z oper i operetek w wykonaniu artystów scen europejskich w Sandpomierzu. 3 stycznia 2015 roku w Sali Widowiskowej Katolickiego Domu Kultury

Utworzono: 27 grudzień 2014

Serdecznie zapraszamy na koncerty świąteczne pod nazwą "Sandomierska Kolęda", które odbędą się: 28 grudnia br., o godz. 17.00, w Sali Rycerskiej sandomierskiego Zamku oraz 4 stycznia 2015 r. o godz. 17.00 w Centrum Rekreacji MOSiR w Sandomierzu, ul. Portowa 24.

Utworzono: 23 grudzień 2014

W dniach 08-10.12.2014r. odbywa się w naszym hotelu ogólnopolska konferencja naukowa Instytutu Pamięci Narodowej organizowana przez Biuro Edukacji Publicznej IPN. Biuro działa w skali ogólnopolskiej, koordynując pracę jedenastu Oddziałowych Biur Edukacji Publicznej (OBEP) działających w ramach Oddziałów IPN w następujących miastach: Białymstoku, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu.

 

Utworzono: 10 grudzień 2014

Właściciele Hotelu Sarmata*** Małgorzata i Mirosław Tusznio uczestniczyli w dniach 27-29.11.2014r. w XXII Międzynarodowych Targach Turystycznych w Warszawie.  Targi odbywały się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul.Marsa 56c. Program imprezy znajdą Państwo na stronie

Utworzono: 22 listopad 2014
  • Pakiet Wielkanocny

    Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych przygotowaliśmy specjalne pakiety na pobyt w Zespole Dworskim Hotel Sarmata w terminie od 20.04.2019 do 22.04.2019. Hotel Sarmata oferuje swoim Gościom idealne położenie względem Rynku Sta.... Więcej…  
  • Na św. Marcina króluje gęsina

    Serdecznie zapraszamy od 10.11.2018 do Restauracji Sarmackiej na wysmienite dania z gęsiny. Szeroki wybór potraw z gęsi oraz doskonałe wina regionalne to najlepsza kompozycja na jesienno-zimowe wieczory.      Dostępne.... Więcej…  
  • Informacja o danych osobowych

    Informacja o danych osobowych 1. Administratorem danych osobowych Gościa jest Euro-Tour Sport & Travel M.M.Tusznio Sp.J. z siedzibą w Sandomierzu, ul. Skłodowskiej 37, 27-600 Sandomierz, NIP 864-000-09-29, zwana dalej „Hotelem”. .... Więcej…  

Zespół Dworski Hotel Sarmata *** ul. Zawichojska 2, 27-600 Sandomierz,tel.: +48 (15) 833 47 00, fax.: +48 (15) 833 47 01, mob.: +48 530 33 47 00 e-mail.: recepcja@hotelsarmata.pl